Starterskit voor kleine ondernemers
Binnen no time klaar voor het aannemen van je eerste medewerker
Jouw eerste medewerker
Je bent als zzp’er gestart, maar door de groei van je bedrijf zou je graag een medewerker in dienst willen. Je wilt dus je eerste medewerker aannemen, maar hoe doe je dat? Waar moet je op letten? Zaken waar je niet of nauwelijks verstand van hebt. Geen zorgen, wij helpen je graag.
Speciale ‘starterskit’ voor kleine ondernemers
Juist voor ondernemers zoals jij hebben wij een speciale ‘starterskit’ samengesteld, waarmee we je helpen met alle zaken rondom het aannemen van je eerste medewerker.
Waar bestaat de starterskit uit?
- Opstellen van een arbeidsovereenkomst
- Opzetten en verwerken personeel- en salarisadministratie
- Aansluiting bij onze Arbodienst
- Afsluiten van verzekeringen

Wat kost de starterskit?
De starterskit is een eenmalige investering van € 695,- ex btw.
Dit is inclusief één jaar salarisadministratie en één jaar aansluiting bij onze Arbodienst. Het tarief is gebaseerd op één medewerker en exclusief de premie voor een eventuele verzekering.