Doorgaan naar inhoud
088-012 47 48arbo@people-payment.nl

Inloggen

People & Payment
  • Home
  • DienstenUitvouwen
    • Salaris ServicesUitvouwen
      • Uitbesteden
      • Zelf verwerken
      • Starterskit
      • Subsidies
      • App store Visma Nmbrs
    • HR ServicesUitvouwen
      • Ondersteuning en advies
      • Procesoptimalisatie
      • Talentmanagement
      • e-HRM
      • Recruitment
    • Juridisch adviesUitvouwen
      • Arbeidsovereenkomsten en arbeidsvoorwaarden
      • Arbeidsongeschiktheid en re-integratie
      • Ontslag en transitievergoeding
      • Arbeidsconflicten
    • ArbodienstverleningUitvouwen
      • Verzuimbegeleiding
      • Risico-Inventarisatie en -Evaluatie
      • Preventief medisch onderzoek
      • Spoor 2
      • Vertrouwenspersoon
    • VerzekeringenUitvouwen
      • Verzuimverzekering
      • WIA-verzekering
      • Eigenrisicodrager
  • Actueel
  • Over onsUitvouwen
    • Ons Team
    • Medewerkers aan het woord
    • Vacatures
  • Contact
Offerte aanvragen
People & Payment

Klachtenregeling

Versienummer #21.1

Onze medewerkers bieden op professionele en zorgvuldige wijze dienstverlening aan al onze klanten. Maar het blijft natuurlijk mensenwerk. Dus kan het een keer voorkomen dat je niet tevreden bent over de dienstverlening of de wijze waarop je bent bejegend.

Kortom je hebt een klacht.

Je kunt dit het beste direct en open bespreken met de betreffende medewerker. Zo kun je samen zoeken naar een oplossing. Meestal lost dit al veel op.

Wilt je een officiële klacht indienen?

Dat kan natuurlijk ook. Bij P&P Arbo streven we continue naar kwaliteitsverbetering, dus in die zin zien we uw klacht ook als een mogelijkheid om onze dienstverlening weer een stukje beter te maken. Om er in dat geval zeker van te zijn dat we deze klacht goed gaan afhandelen hebben wij bij P&P Arbo een duidelijke klachtenprocedure.

1. Klacht indienen

We vragen je je klacht zo spoedig mogelijk in te dienen. Dat kan per e-mail (klacht@people-payment.nl) of per post. Je geeft daarbij aan waarover de klacht gaat. Ons postadres luidt:

People & Payment Arbo B.V.
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Ranonkelweg 12
2651 MX Berkel en Rodenrijs

Je ontvangt altijd binnen een week een bevestiging van jouw klacht.

2. Jouw klacht wordt in behandeling genomen

De klacht wordt onderzocht door de klachtenfunctionaris. Deze functionaris van P&P Arbo is iemand die geen eerdere betrokkenheid bij de klacht heeft gehad. Voor een toelichting wordt contact met jou opgenomen. Daarnaast wordt uiteraard binnen P&P Arbo gesproken met de persoon of personen die met de klacht te maken hebben.

3. Uitspraak

Op basis van de verzamelde informatie wordt tot een uitspraak gekomen. Doel is altijd om uiterlijk binnen 4 weken na binnenkomst van de klacht een uitspraak te kunnen doen. Indien de klacht (deels) gegrond is, wordt aangegeven welke verbeteractie P&P Arbo aanbrengt.

Uiteraard wordt bij een ongegronde en deels gegronde klacht de uitspraak gemotiveerd. Je ontvangt een bevestiging van de uitspraak per e-mail.

4. Oneens met de uitspraak?

Wanneer jij het met de uitspraak oneens bent, kun je binnen één maand na ontvangst schriftelijk bezwaar indienen bij de directie van P&P Arbo. Je wordt dan uitgenodigd om jouw bezwaar mondeling toe te lichten. Binnen één maand na dit gesprek ontvang je dan van de directie per e-mail bericht over de uitspraak.

5. Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?

Wanneer je vindt dat de klacht door de directie niet goed is afgehandeld, dan is er nog de mogelijkheid om je te wenden tot de Geschillencommissie Arbodiensten te Tilburg via hun online klachtenformulier.

Uitzondering

Je kunt geen klacht indienen indien je het inhoudelijk niet eens bent met het oordeel en/of advies van de arbo- of bedrijfsarts. De klacht is dan niet ontvankelijk. Voor zo’n situatie bestaan er twee andere oplossingen: het aanvragen van een 2nd opinion bij een andere bedrijfsarts (1) of een deskundigenoordeel bij UWV (2).

Klacht niet (langer) in behandeling

Indien je je klacht bij een externe instantie neerlegt, voordat onze interne klachtenprocedure is gestart zullen wij de klacht niet in behandeling nemen. Ook zal, indien er tijdens de interne klachtenprocedure een externe instantie bij wordt betrokken, onze interne klachtenprocedure per direct worden gestaakt.

Amsterdam, 7 april 2021

Mark Idzinga

Algemeen directeur P&P Arbo

It's all about people!
Logo P&P Arbo
  • 088 - 012 47 48
  • arbo@people-payment.nl
  • Ranonkelweg 12
    2651 MX Berkel en Rodenrijs

Aangesloten bij / certificering

  • SBCA
  • DNV Certificaat Arbodiensten
  • OVAL

links

  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Spreekuur locaties
  • Forms, docs en links

Nieuwsbrief

© 2023 People & Payment - Website door Edvertised Media

Facebook Twitter Linkedin
Scroll naar boven
  • Home
  • Diensten
    • Salaris Services
      • Uitbesteden
      • Zelf verwerken
      • Starterskit
      • Subsidies
      • App store Visma Nmbrs
    • HR Services
      • Ondersteuning en advies
      • Procesoptimalisatie
      • Talentmanagement
      • e-HRM
      • Recruitment
    • Juridisch advies
      • Arbeidsovereenkomsten en arbeidsvoorwaarden
      • Arbeidsongeschiktheid en re-integratie
      • Ontslag en transitievergoeding
      • Arbeidsconflicten
    • Arbodienstverlening
      • Verzuimbegeleiding
      • Risico-Inventarisatie en -Evaluatie
      • Preventief medisch onderzoek
      • Spoor 2
      • Vertrouwenspersoon
    • Verzekeringen
      • Verzuimverzekering
      • WIA-verzekering
      • Eigenrisicodrager
  • Actueel
  • Over ons
    • Ons Team
    • Medewerkers aan het woord
    • Vacatures
  • Contact
Offerte aanvragen